Cafedegoygoy
Toplam 14 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 14 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: RapidShare?de Artik Beklemek Yok !!

  1. #1
    empty61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    286

    Standart



    Bildiginiz gibi premium üyelik olmayinca rapidshare den dosya indirmek için free butonuna bastiginizda dosyanin boyutuna göre belli bi süre beklemeniz gerekiyor..Ama bu verdigimdosyaylagerekenleri yaptiginiz takdirde geri sayimin bitmesini beklemeden direk sifreyi yazip dosyayi indirebilirsiniz..


    Simdi gelelim bunu nasil yapacaginiza..


    1-Linkte verilen dosyayi indiriyorsunuz.


    2-Gelen dosyanin içindeki internet kisayolunu bilgisayarinizdaki sik kullanilanlar klasörüne yapistiriyorsunuz..


    3-Rapid'den indireceginiz sayfayi açtiginizda geri sayima baslayinca sayfanin üstündeki sik kullanilanlarmenüsünden "Rapid'de Beklemek Yok !! By Uni_Ts" yazisina tikliyorsunuz..


    Size sadece sifreyi yazip indirmek kaliyor..











    => Dosyayi Indir <=


    Rar Sifresi : Uni_Ts


    Kolay Gelsin..

  2. #2
    FANATIK61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Almanya
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4,221

    Standart

    Sagol tesekkür ederiz...

  3. #3

    BDiler61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    32
    Mesajlar
    3,156

    Standart



    tesekkürler


    bir ara bir üyemiz sifre vermisti veri kaybina ugrayinca silindi galiba

  4. #4
    Trabzonspor Kongre Üyesi

    BMN Yönetim Kurulu
    U.Sadıkoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19.06.2004
    Nereden
    İngiltere
    Mesajlar
    11,983

    Standart

    abi hayir o sifre yi gasp etti bi serefsiz yan idegistirdi[img]smileys/smiley7.gif[/img]

  5. #5
    empty61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    286

    Standart

    Sifre olsa tabi daha iyi ama sifre bulmak çok zorlasti artik.Rapid accountlari yeniliyor ve alinan sifreler geçersiz oluyor..O yüzden bu yöntemde fayda var [img]smileys/smiley2.gif[/img]

  6. #6
    Taner Gündoğdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05.11.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2,761

    Standart






    tesekkürler...


  7. #7
    serdar61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    766

    Standart



    paylasim için saol kardes de dosyada bi problem var heraalde zipli dosyasifreyi girdikten sonraçikmiyor çalismiyor dosya hatali diyor.. bi baksan ii olur.

  8. #8
    empty61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    286

    Standart



    Link çalisiyor..Sifre de dogru..


    Sifre aynenyazdigim gibiolsun..Küçük harf olursa dosya çikmis gibi görünür ama açilmaz..


    Sifre: Uni_Ts

  9. #9
    Armağan Dere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.09.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    10,161

    Standart

    yahu beyler premium account aldim da çalismiyor heralde çikmiyo bunun nedenini bulamadim da gülbeyazin videolari indirecektim sitede bulduk o da rapidden indiriyo limitli burda da sifreler var ama geçersiz download butonuna bastiktan sonra bi ekran geliyor ama yükleme falan yok anlayan arkadaslar ilgilenirse sevinirim

  10. #10
    empty61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    286

    Standart



    Alıntı ÇAYKARALI_61 Nickli Üyeden Alıntı
    yahu beyler premium account aldim da çalismiyor heralde çikmiyo bunun nedenini bulamadim da gülbeyazin videolari indirecektim sitede bulduk o da rapidden indiriyo limitli burda da sifreler var ama geçersiz download butonuna bastiktan sonra bi ekran geliyor ama yükleme falan yok anlayan arkadaslar ilgilenirse sevinirim

    Büyük ihtimalle almis oldugun sifreler geçersizdir o yüzden yüklememistir.Internette milyonlarca rapid sifresi dolasiyor ama bunlarin %99,9'u geçersiz..O yüzden parali üyelik olmadiktan sonra rapidin accuntlarindan çalisanini bulamassin..Yok parayla almissan o zaman rapid yönetimiyle baglantiya geçmeni öneririm..

  11. #11
    Ancumah
    Ziyaretçi

    Standart






    Ya bos verin Rapid i falanrapid hikaye oldu


    www.hemenpaylas.com


    hem Türksitesi hem 250 mb yükleme yapabiliyoruz sinirsiz indirme rapid den daha hizli ve daha garanti

  12. #12

    Üyelik tarihi
    30.12.2005
    Yaş
    27
    Mesajlar
    14

    Standart

    eywallah herkese tesekkürler[img]smileys/smiley17.gif[/img]

  13. #13
    empty61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.09.2005
    Yaş
    32
    Mesajlar
    286

    Standart



    hemenpaylas.com yeni yeni tutulmaya basladi ve dosyalar rapidde oldugu için rapide mecbur kaliyoruz..

  14. #14
    Ancumah
    Ziyaretçi

    Standart

    evet orasi öyle insallah rapid kalkacak zamanla piyasadan en azindan bizim için

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Tükenişin Anatomisi
    Konu Sahibi Tunga Forum Genel
    Cevap: 176
    Son Mesaj : 14.01.2008, 22:02
  2. Trabzonsporumuz ve Düsüsü Yeter Artik
    Konu Sahibi Ömer Aydın Forum Genel
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 10.04.2006, 21:22

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •