Cafedegoygoy
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Taraftarimizin tutarsizligi....

  1. #1

    Üyelik tarihi
    08.06.2004
    Mesajlar
    216

    Standart



    trabzonhaber.com adresinde yönetimin transfer çalismasi adinda bir anket var ve taraftar ezici bir üstünlükle basarili oldugunu söylüyor. ama gel görki kimse memnun degil. bu nasil is?????????????????

  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırılmıştır
    Üyelik tarihi
    29.05.2004
    Yaş
    35
    Mesajlar
    380

    Standart

    Yönetim özel adam tutmustur basarili seçenegini tiklasin diye

  3. #3
    Colakoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02.01.2005
    Nereden
    Avrupa Diğer
    Mesajlar
    4,547

    Standart

    hangi basari zaten eksik olan takimdan 2 kisi gitti yerine sadece 1
    kisi aldik oda kaleci yani suan zarardayiz gecen senden daha iyi
    olacagimiz beklenemez.. basariymis hangi basari tam bi fiyasko

  4. #4
    Armağan Dere - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30.09.2004
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    30
    Mesajlar
    10,160

    Standart

    Alıntı mission_61 Nickli Üyeden Alıntı
    hangi basari zaten eksik olan takimdan 2 kisi gitti yerine sadece 1 kisi aldik oda kaleci yani suan zarardayiz gecen senden daha iyi olacagimiz beklenemez.. basariymis hangi basari tam bi fiyasko
    aynen

  5. #5
    tigin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31.05.2004
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    38
    Mesajlar
    3,911

    Standart

    Gazetelerin yalan haberlerini mansetten veren saçma sapan Trabzonspor ile alakasi olmayan bir sitedeki anket için genelde baslik açilmaz kardesim.Konu kapatilmistir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •