914
944
928
924
Bi kaç gün önce evin önünden brrrooww diye geçti deli bişey ya.
914
944
928
924
Konu EMiRHAN61 tarafından (03.06.2010 Saat 19:28 ) değiştirilmiştir.
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
91den yukarı modellerde panjur gömme , bagaj kapağı düz yapılmıştı ama geniş ve büyük krom panjurun güzelliği bambaşka
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
Ankara Auto Show 2010 bugün başladı.
Yarın fuardayım.
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
izlenimler bekliyoruz
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
İlk işim şu beyaz makinanın yanına gitmek olacak.
Bol bol foto çekeriz inşallah. Mankenlerde cabası.
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
Detaylı fotolar istiyoruz. Yanlış anlaşılmasın ,,,
araçlardan
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
otomotivde tasarım devrimi bence countach olmuştur
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
aşkın adı üç harf BMW
volkannn KOYDUK MU ?
****************************
Konu EMiRHAN61 tarafından (06.06.2010 Saat 16:09 ) değiştirilmiştir. Sebep: link ölü imiş
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
http://img221.imageshack.us/f/fiat126p1vtpv8.jpg/
bu araç hakkında ne düşünüyorsunuz acaba
Konu Reşit tarafından (07.06.2010 Saat 01:15 ) değiştirilmiştir.
TRABZONSPOR
Bünyamin Kahriman (24), Ahmet Muhammet Demirel (21) , Serhat Kırkayak (23)
Mesut Keleş (19)
trabiler gibi sadece bi otomobil.
Vw tosbağa , trabant , bis
ihtiyaç arabaları. tekeri döner ulaşımı sağlar başka özellikleri yok. özellikle sosyalist veya komünist ülkelerde çok tutuluyodu bu araçlar. lakin artık onlarda kapitalizme boyun eğmiş gibiler özellikle VolksWagen in artık adının hakkını veremediğini söyleyebiliriz rahatlıkla
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
kaç beygirdir gazetede bi ara kuponla veriyorlardı bunları
TRABZONSPOR
Bünyamin Kahriman (24), Ahmet Muhammet Demirel (21) , Serhat Kırkayak (23)
Mesut Keleş (19)
Dün Ankara'da etkisini gösteren dolu ve yağmur nedeniyle gidemedik fuara.
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
2010 AUDI A8
Audi, merakla beklenen modeli Yeni Audi A8 ‘in tanıtımını A.B.D.’nin Miami şehrinde yaptı
Tanıtılan araç, Audi A8 serisinin A.B.D.’de en çok satılan modeli olan 4.2 litre hacimli v8 motora sahip olan versiyondu. 372 beygir güç, 446 Nm tork üretebilen motor aracı 0′dan 100 km/s sürate 5.7 saniyede ulaştırabilirken 250 km/s olarak belirlenen maksimum sürat elektronik olarak sınırlandırılmış. Yeni geliştirilmiş olan 8 ileri vitesli otomatik şanzıman sayesinde eski 4.2 litre hacimli motorla donatılan modelden ortalama %15 daha az yakıt tüketen otomobilde dört tekerlekten çekiş sistemi Quattro standart olarak sunuluyor.
Kısa aks mesafesine sahip versiyonunun bile uzunluğu 5137 mm olan otomobilde aks mesafesi 2992 mm olarak açıklandı. 1949 mm genişliğe sahip olan otomobilin yüksekliğiyse 1460 mm. Dış görünüşünün genel hatları D3 kodlu selefinden çok farklı olmayan araçta çapları 17 ile 21 inç arasında değişen jantlar ve tamamı LED teknolojisi kullanan farlar sunulmakta. İç mekan tasarımı D3 modelinin etkileyiciliğini korurken MMI sistemi tamamen yenilenmiş.
Gece görüş sistemi ve kaza öngörü sistemi gibi birçok teknolojik yardımcı ile donatılan otomobilin burulma direnci %25 oranında arttırılmış. 510 litre hacimli bir bagaja sahip olan aracın opsiyonel donanımındaysa 22 yönde ayarlanabilen, deri döşemeli, ısıtmalı, soğutmalı ve masaj fonksiyonlu koltuklardan 1400 Watt kapasiteli, 19 hoparlorlü Bang&Olufsen ses sistemine kadar birçok ilginçlik bulunmakta.
Benzinli versiyonu, rakibi olduğu BMW 7 serisi ve Mercedes S serisi modellerinin denk motor hacmine sahip versiyonlarının tamamından daha hafif olduğu açıklanan otomobilin aynı trendi Diesel versiyonlarda da sürdüreceği tahmin ediliyor. Ağırlığı D3 kodlu eski modelinkiyle hemen hemen aynı olan otomobil BMW 7 serisinin X-Drive ile donatılmış versiyonlarından yaklaşık 180 kg daha hafif.
Büyüleyici sportiflik, yenilikçi teknoloji ve üstün konfor: Audi, A8’in yeni neslini tanıttı. Yeni amiral gemisi, alüminyum gövdesi, güçlü ve yüksek düzeyde verimli motorları, daha da geliştirilmiş MMI işletim sistemi, yeni sürücü destek sistemleri, tam LED farları ve bir sanatçının elinden çıkma işçilik seviyesine sahip şık iç mekânıyla, markanın ünlü Vorsprung durch Technik (Teknoloji ile bir adım önde) sözünü kanıtlıyor.
Kullandığı ilerici teknolojiler ile yeni Audi A8, dinamik sürüş keyfi, tasarım, işçilikte kusursuzluk ve verimliliğin mükemmel sentezini sunuyor. Önümüzdeki tarihlerde pazara sunulacak olan önden çekişli A8 3.0 TDI, kilometrede sadece 159 gram CO2 salınımı gerçekleştiriyor ve 100 km’de 6.0 litrelik yakıt tüketimiyle lüks segmentte en düşük tüketim oranına sahip.
“Yeni Audi A8, kendi segmentindeki en sportif sedandır,” diyen AUDI AG Yönetim Kurulu Başkanı Rupert Stadler şöyle devam etti: “Bu model, çeşitli işlevleri, yeni ve akıllı bir şekilde birleştiriyor. Tasarım ve iç mekânın yarattığı etki bakımından A8 rakipsiz bir otomobildir.”
2010 Mayıs ayında Türkiye’de satışa sunulacak olan yeni lüks sedan, teknik bir sanat eseri. Alüminyum – Audi Uzay Kafesi (ASF) yapısına sahip olan zarif ve güçlü gövdesi, muadil bir çelik yapıdan yüzde 40 daha hafif. Yeni, ferah tasarımı ve en küçük ayrıntının düşünüldüğü iç mekan, kendinden taviz vermeyen yüksek kaliteli işçiliği ile büyüleyici. Yeni, heyecan dolu ortam aydınlatmasından arkadaki lüks, elektrikli ayarlanabilir koltuklara varıncaya kadar aracın sunduğu konfor birinci sınıf.
Audi A8, yeni bir zekâ düzeyini, işlevsellikle ile birleştiriyor. Multimedya arayüzü (MMI) öncü nitelikli bir yeniliği içeriyor: İsteğe bağlı sunulan navigasyon sistemiyle birlikte touchpad (Dokunmatik fare) mevcut. Dokunmatik MMI, sürücünün pek çok işlevi sezgisel olarak kontrol etmesine imkân veriyor; örneğin, varış noktası, pad üzerinde harfler takip edilip seçilerek girilebiliyor.
MMI navigasyon plus, sürüş sırasında güzergâhın ön takibini yaparken, otomatik şanzıman, farlar ve start-stop sistemi için kontrol birimlerine veri temin ediyor. Geliştirilmiş zekâları, bu sistemlerin karmaşık senaryoları kavramalarına ve ileriye yönelik kararlar vererek sürücüye yardımcı olmalarına olanak veriyor. Yeni teknolojiler arasında, yayaların gösterildiği gece görüş desteği ve Audi ön algılı güvenlik sistemiyle birlikte hız sınırı göstergesi yer alıyor.
Yeni Audi A8 ’deki bir başka son teknoloji ürünü de aydınlatma işlevlerinin tamamı için ışık yayan diyotları kullanan tam LED farlar. Bu farlar, gün ışığında dahi lüks sedanın görünümünün kolayca ayrışmasını sağlıyor. Söz konusu farlarda kullanılan devrimsel nitelikteki optik unsurlar, günümüzde yaygın olarak kullanılan tüp formlu far modüllerinden ayrılarak farklı bir tercihe yönelindiği anlamına geliyor. Tam LED farlar, aydınlatma teknolojisinde yeni bir sayfanın açıldığını müjdeliyor.
Yeni A8 372 hp 4.2 FSI ve 350 hp 4.2 TDI olarak 2 ayrı motor seçeneği ile başlangıç yapıyor. Bu motorları, 250 hp güç üreten 3.0 TDI takip edecek. Motorların tamamı artırılmış güç ve torka sahipler; buna karşın, geri kazanım sistemi ve yenilikçi termal yönetim sistemi gibi akıllı ve verimli teknolojiler sayesinde yakıt tüketimleri yüzde 13 ila yüzde 22 kadar gerilemiştir.
3.0 TDI motor seçeneğinin ikinci bir versiyonu ise sonraki tarihlerde gelecek. Önden çekişli bu model 204 hp’lik güç sağlıyor ve 100 km’de sadece 6.0 litre yakıt tüketiyor. Bu da km başına 159 gram’lık CO2 emisyon oranına karşılık geliyor ki söz konusu değere şimdiye kadar bu segmentte henüz ulaşılamamıştır.
Yeni tiptronic: Daha fazla konfor ve verimlilik için sekiz hız
Son derece kullanışlı 8 ileri tiptronic, bir yandan genel itibarıyla geniş bir güç dağılım aralığı gerçekleştirirken diğer yandan da sekiz vites kademesini çok verimli bir şekilde derecelendiriyor. Kontrol sistemi tamamen elektronik olup, şık bir vites kolu ve direksiyon simidi üzerinde bulunan düğmeler ile çalıştırılıyor. quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sisteminin belirgin bir sportif özelliği bulunuyor: istek üzerine spor diferansiyel, kuvvetleri arka tekerlekler arasında dinamik bir şekilde dağıtıyor.
Yeni A8, şasi bakımından da pazardaki en sportif lüks sedan olduğunu kanıtlıyor. Aks yükleri dengeli dağıtılıyor ve bütün tekerlek kontrol kolları alüminyumdan yapılmış. Uyarlanabilir amortisörle birlikte uyarlanabilir havalı süspansiyon mevcut ve yine standart bir donanım olan Audi Drive Select araç dinamikleri sisteminin bir parçasını oluşturuyor. İsteğe bağlı olarak sunulan dinamik direksiyon da tamamlayıcı bir öğe olarak bulunuyor.
Multimedya alanında da Audi pek çok cazip modül sunuyor. Bu modüller arasında, 1,400 watt’ın üzerinde bir güç çıkışına sahip ve 19 hoparlörden oluşan Bang & Olufsen ses sistemi ve son teknoloji ürünü çevrim içi (online) hizmetler sayılabilir. Tüm yönlerden yeni standartların belirleyicisi olan yeni Audi A8, dinamik özellikler, kullanışlılık, konfor, prestij ve akıllı sistemler konularında daha da ileriye gitmiştir.
Arka tasarımı hiç beğenmedim.
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
http://takagazete.com/haber.php?id=31652
sipariş verdiğim araçlar
Bizi yakan ataş "közden ötesi"
ççç
Emirhan geçmiş olsun
Dün yağan yoğun dolu yağışından dolayı aracımda yamulmalar meydana geldi.
~ Yüzümüzün yüreğimizle beraber gülümsediği an’ dır mutluluk. ~
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)